Český internetový prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz eviduje obrat za rok 2012 téměř 1,3 miliardy korun, a navazuje tak na růst v posledních letech. Svou roli hraje právě rozšiřování sítě poboček, protože čeští zákazníci preferují osobní odběr. „Podle počtu faktur využilo v roce 2012 osobního odběru téměř 80 % zákazníků. Zmíněný podíl roste dlouhodobě. Před třemi lety to bylo cca 60 %, nyní 80 %, a když porovnáme první tři měsíce v roce 2012 a letos, tak podíl osobních odběrů stále stoupá. Loni to bylo 79%, letos zatím 83 %,“ uvedl marketingový ředitel CZC.cz Marek Šalanda.
Budějovickou pobočku otevřel e-shop CZC.cz v říjnu roku 2010 a vyslyšel tak prosby zákazníků. Prodejna na Lannově třídě je výdejním místem zboží objednaného v e-shopu a zároveň nabízí řadu servisních a instalačních služeb. Zákazníci CZC.cz z budějovicka nejvíce oceňují kromě odběru bez poplatku možnost osobního poradenství. Prodejci CZC.cz jim rádi vše ukážou a doporučí vhodné příslušenství.
Populárním benefitem CZC.cz je také takzvaný Bonus klub. „Věrnostní program CZC.cz si zákazníci pochvalují. Body sbírají za každý realizovaný nákup a uživatel má pak body na svém kontě na
www.czc.cz připsané do té doby, než je uplatní,“ sdělil Šalanda. Dodal, že v nabitém trhu elektronického obchodování už zdaleka nejde jen o to získat co nejvíce nových zákazníků. Je nutné pečovat o ty stávající a dávat jim najevo, že si jich vážíme.